2.10.06

Asjad tuleb paigutada tähtsuse järjekorda

Kõik alljärgnevad tegevused on tähtsamad, kui teadustöö aluste kolmapäeval esitatav kodutöö:

- kursakaaslastega MSNis vestlemine
- õppejõuga MSNis vestlemine (:D)
- sahtli koristamine
- kapi koristamine
- pakkimine
- mõtisklemine
- kingade puhastamine
- raamaturiiuli korrastamine
- nõudepesu (sic!)
- blogi kirjutamine
- nimekirjade koostamine
- süllabuste lugemine
- vanade ajakirjade lugemine
- kuu aega edasi lükatud e-mailide kirjutamine

Raamaturiiul oli mind õige pikka aega piinanud ja nüüd sai seal valitsev anormaalsus kõrvaldatud. Lihtsalt ENEd ja mõned teised asjad olid ühtpidi, aga teised vastupidises järjekorras. Ja kuigi võib oletada, et see järjekord on seal olnud alates minu sünnist, sai nüüd kõik korda. Oma õige järjekorra said: Loomade elu 7 köidet, Lutsu legendaarsed teosed, A.H.Tammsaare 14 köidet kogutud teoseid, V.Grossi 3 kogutut teost, F. Tuglase 7 kogutut teost, Tuulest viidud (I osa on kaks!).

Mõtisklemise käigus mõtlesin majaesisele mänguväljakule. See maja, kus ma praegu taas peatun oli mu esimene kodu. Kuni ma kasvasin suureks (loe: aastaseks) ja kolisin Põhja-Lätile lähemale. Ja see liivakast on seal ALATI olnud. Naljakas, kuidas ühes liivakastis kasvab suureks mitu põlvkonda inimesi. Kui mina seal mängisin, oli lahe, vahepeal ei olnud lahe, vaid liivakasti asemel oli liivapuru ja turnimisasjade asemel roostetanud metall, aga nüüd on kõik jälle korras. See annab muidugi alust rõõmustamiseks. Minu lapsepõlv ikkagi möödus ka aastaid tagasi selles kastis (sest pärast suureks kasvamist, käisin siin ikka külas ja liivakastis mängimas).

Ohjaa, küll on hea, kui asjad on tähtsuse järjekorras, eksole?

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Ma arvan, et võib teatud võrduse tõmmata minu lemmikpaiga ja selle liivakasti vahel. Ainult nagu sa ütlesid, et sul on palju erilisi kohti! See on küll väga oluline, et raamatud oleksid ühtepidi reastatud:D Aga ma ise olen täpselt samasugune!