8.10.06

Miks s-täht on tähtis...

Ei ma ei hakka rääkima sellest, et mõned mu head sõbrad endiselt Sinatavad mind. See selleks.

Hoopis mu üks kallis sõbranna on oma blogisse pannud üles lingi minu blogile, ainult, et s-täht on aadressi ühest osast ära jäänud ning kokkuvõttes saab hoopis siia.

:D

6 kommentaari:

Kaie ütles ...

Mina see ei ole! Kontrollisin üle!

Triin ütles ...

Aga oli ju naljakas :D

Ei ole jah sina ;)

Kaie ütles ...

Ma sain ka teada, kes see on:) Aga minu meelest pole asi S-i ärajäämises, vaid selles, et ette on kirjutatud www.

Triin ütles ...

mkm, ei ole asi selles. asi on s-is. blogpot.com

Kaie ütles ...

aaaa... selge.

Birgit ütles ...

oi mind rumalukest, kannatamatut ja blondi.... sellepärast ma mõtlesin, et miks sinule klikates mingile imelikule lehele läheb:P. aga viga sai parandatud