8.8.06

Tänukiri

Kallis naaber,

Ma ei saanud jätta Sind kuidagi tänamata selle puhtuse armastuse eest, mis Sinu südames möllab. Aitäh, et Sa imed tolmu neljapäeva õhtul kell 23.30. Aitäh, et Sa ei lase tolmurullidel uuesti tekkida ning asud neid hävitama juba pühapäeva hommikul kell 9.09. Ma tean, et Sul puudub eraelu ja ega minagi ei laseks teistel kauem magada, kui ma vaid nii vara ärgata suudaks. Aitäh, et Sa aitad mul pühapäeva mitte maha magada. Ma kuulen Sind ütlemas "Puhata võib hauas ka." Jah, Sul on õigus kallis naaber! Mu tööandja hindab Sinu panust minu virgana hoidmisel, kuid tal on ka mõningaid kaebusi. Ta ei olnud rõõmus, kui nägi mind täna tavapärasest hiljem. Sa olid mul lasknud sisse magada, kallis Sõber. Ma loodan, et see ei jää meie edasist head läbisaamist varjutama. Aga mõeldes kõigile neile tolmurullidele, kes võib-olla täna imemata jäid, mu süda lõhkeb. Aga Sa lasid mul magada, ma tänan.

Aga ma ei taha Sind alahinnata, Sõber. Sa oled midagi palju enamat. See meeldiv tubakalõhn, mis paitab minu nina igal õhtul kui tahan Sinu muusika saatel magama jääda. Sinu muusikamaitse, mis läheb täpselt kokku minu omaga. Ma ei tea, kuidas Sind küll selle eest tänada, et ma ei pea oma elektriarvet oma muusika kuulamisega suurendama.

Aga Sa ei ole täiuslik, mu Sõber. Sul on veel nii mõndagi õppida meie naabrilt, kes hakkab puurima kell 10 hommikul. Kindlasti leiaksid Sinagi võimaluse lülitada niivõrd kasulik tegevus oma hommiku- või õhtukavva. Laupäeva hommikuti näiteks.

Aitäh möödunud elamuste eest ja jään lootusrikkalt ootama järgmisi,

Sind igavesti armastav naaber allkorruselt.

P.S. Kui Sina oled see, kes on jätnud oma wifi paroolidega kaitsmata, siis ma tõepoolest armastan Sind. Irooniata.

Kommentaare ei ole: