7.8.06

Eelarvamused

Miks on nii, et kui ma astun bussi või trolli, siis ma eeldan automaatselt, et enamik inimesi minu ümber räägivad kindlasti vene keelt? Miks on mulle jäetud mulje (süüdistan ajakirjandust ja poliitikuid, muidugi), et Tallinnas ongi ainult soomlased ja venelased? Ja tegelikult ma ju tean, et ei ole. Veider. Eesti keelt kuuleb ikka ohtralt. Bussijuht kuulab isegi eestikeelset raadiot. Püüan nüüd eelarvamuste vabalt suhelda.

Reedel vilistati mulle trollis tissidekujulise vilega. Arvestades seda, kuidas enne võeti selleks hoogu, et kas ikka julgetakse, hakkasin naerma. Neljapäeval pakuti viina ja viina kõrvale õunamahla. Ka trollis. Soovisin neile kainet õhtut ja loobusin. Eelistan kuiva siidrit, mis teha.

Igal hommikul sõidavad tööle samad inimesed. Nende seas on kõiksugu inimesi, näiteks üks noormees loeb alati SL Õhtulehte, eelmise päeva oma. Kuna ma laupäevast pole näinud, siis ei tea, kas täna oli laupäevane, aga julgen pakkuda küll.

Kommentaare ei ole: