4.4.05

Vol 2, kui ei viitsi koduseid töid teha

Vahepeal ma mõtlesin, et ei tasu rännata netis nii palju, et võiks endale reaalse elu hankida, aga ma mõtlesin ümber. Nett raiskab piisavalt aega, et mitte tegeleda vajalikemate asjadega. See on hea.

date.com on end ammendanud, lähen mujale huumorit otsima. Hot-or-not on suht naljakas.

"I don't care if you have a GSOH, I don't care if you're a nice person, I don't even care if you have loads of money. All I care about is how good looking you are! So if you think you're a real sexy babe, click on yes and see if I agree." Mehed on seal ausad :P

Või
"I am refugee in Kasakstan. I like you. I looking for wife in Englanda. I will give wife TV with remote control. I like a sexy time please."

Tark võib olla, ilus peab olema. Huvitav võib olla, nalja peab saama. Ja telekas koos puldiga!

Show must go on!

Kommentaare ei ole: