25.4.05

Fräulin Naiivitar

Ma olen super naiivitar! Ma nimelt lootsin, et tudengipäevade ajal on võimalik olla asjalik. Veel parem nali on see, et ma plaanisin politoloogia esseed ka tegema hakata. Muhahhaaa, kui loll võib üks naine olla. Inimene õpib kogu elu, eks.

Pärast seda, kui tantsisime Kristiina ja Kadriga Pirogovil puntratantsu ning Kadri kaamera ees tee peale pikali lendas, kadus kogu asjalik-olemise plaan. Tühja sest asjalikkusest, kes ütleb, et asjalik-olemine on parem kui mitteasjalikkus? Speak now...

Me elame ainult üks kord, parem siis juba täiel rinnal. Tarkade nägudega inimesed ajavad mind endiselt segadusse, kuid ma ei lase neil ennast häirida. Kui ma kaua-kaua-kaua harjutan, siis ma oskan ka. Ma usun endasse!

Aagrh, ma ju ütlesin, et ma olen naiivne! Nii hea on olla naiivne, jajjaaa! Jajaa!

Kommentaare ei ole: