2.4.05

Väikesed lapsed on toredad

"Milliseid muusikastiile te teate?"
"Rockmuusika ja klassikaline muusika ja kurb muusika ja rõõmus muusika."
"Minoorne muuskastiil ja mažoorne muusikastiil."

"Mis on räpp?"
"Räpp on selline muusika, et inimesed laulavad ja siis vehivad kätega juurde. "
"Miks nad kätega vehivad?"
"Noh, et oleks lahedam ja naljakas ka."
"Klassikalises muusikas ei liigutata."

"Aga ooperis, seal ju liigutatakse?"
"Jah, seal käib üks inimene mööda lava ringi, üks käsi on üleval ja siis teisega ta saab liigutada."

"Mis see rockmuusika on?"
"Räpp on sama, mis rock, ainult üks on lahjem ja teine lahedam, rock on lahjem."

"Rockmuusika on selline muusika, kus alatihti mängitakse kitarri."

"Ma tahaks ka rocki teha, aga suurtele inimestele meeldib vist klassikaline muusika rohkem."

"Milline muusikastiil Teile rohkem meeldib?"
"Mulle meeldib rohkem klassikaline muusika, sest see on rõõmsam."
"Mulle meeldib rohkem popmuusika, sest klassikaline muusika paneb mul kõrvad valutama."
"Ma kuulan rohkem popmuusikat, sest neid plaate on mul kolm. Klassikalist on mul palju vähem, üks lugu ühe plaadi peal. Seda ma ei kuula väga tihti. Popmuusikat ikka 2 korda päevas."

"Kui ma midagi ei oska, siis ma kuulan kurba muusikat või kui mõnikord, kui tuju ei ole piisavalt kurb."

"Kuidas muusikat tehakse?"
"Noh kui inimene on näiteks 19 ja talle hakkab mingi laul meeldima, siis ta õpib selle pähe ja hakkab lauljaks, tal on väiksest peale see unistus olnud."
"Siis ta läheb sinna, kus laule tehakse."

"Kas te ise olete teinud muusikat?"
"Ma olen püüdnud küll, aga mul läheb alati viis meelest ära, kui ma järgmisel päeval püüan meelde tuletada."

Vikerraadio, Lapsesuu ei valeta, Paide gümnaasiumi 2. klass


Üks loll oskab ikka rohkem küsida, kui sada tarka vastata või mina meelde jätta.

Kommentaare ei ole: