24.4.05

Ood mutrivõtmele!

Panin täna põrandalambi kokku. Nii tore oli, nagu konstruktorit kokku panna, ainult et lihtsam. Sain mutrivõtit kasutada! No ma ei või, ma lihtsalt armastan mutrivõtmeid. Eriti reguleeritavaid. Minu arvates täiesti andekad tööriistad ja lambiga oli üks kaasas. Boonus mutrivõti!

Do I make sense? Vist mitte, aga mind see ei sega, ma olen praegu enda üle nii uhke. Mis siis, et vend teatas, et no ma võtan selle nagunii kohe uuesti lahti ja panen ise kokku! Võtsin hoopis ise uuesti lahti ja panin kokku. Kolmandat korda siis ja viimane kokkupanemine läks vägagi libedalt juba. Lamp ei kõikund, vend ei kommenteerinud, isa ütles, et ta ostab mulle homme elektrikruvikeeraja ning ma saan hakata teist lampi parandama (sellel üks osa ei tööta) ja ma tegin endale pai. Vot.

Kommentaare ei ole: