20.12.04

Märts pole november...

Selle tõdemuseni jõudsin pärast seda, kui olin päev läbi kalendrit teinud... Tuli välja, et 2005. aasta märts ja november on ainult näiliselt samasugused, tegelikult on novembris üks päev vähem. Võin ma nüüd geeniuseks saada?

Lisaks sellele käisin vaatamas naabri alla kahekuulist last, kes magas, sõi ja karjus. Nüüd ma saan tugevaks, sest 2 h 5 kilo 700 kätel hoida pole mingi naljaasi.

Tugev geenius, not bad ha?

--------------------------------
Minu tänane plusshääl läheb sellele inimesele, kellele meeldib meid üllatada ja kellel ei lähe mitte kunagi mitte midagi täppi: ilmaennustajale.

Eilne üllatus oli see, et kui üleeile magama minnes oli maa must, siis eile... eile oli maa valge. Mul oli heameel taas kord naerda ilmaennustajate üle... No kas saab nii täppi panna?

Tänane üllatus on see, et maa on endiselt valge, lootust on ka valgeteks jõuludeks. Või kui ei tule valged, siis palun päikesepaiste ja pluss 20.

-------------------------------
Minu tänane miinushääl läheb sellele, kes paneb kokku TV3 programmi ja kes seda kogu aeg tuksi keerab.

SUUR TÄNU, et te ikka "Piinatud geeniust" ei näidanud. Ma nii väga tahtsin "Titanicut" vaadata. Palun, tehke seda jälle!

Kommentaare ei ole: