26.12.04

Liiga loogiline...

Tavatelefonid on lahedad. Esiteks saab helistada südamerahuga välismaale ja tekitada in an average American family some segadust. Nimelt helistasin oma sõbrannale:

"Hello, could I speak to Jackie?"
"Yeah, what?"
"Could I speak to Jackie, please?"
"Here lives nobody named Jackie. My husband's name is Jack."
"Ouh, sorry then, wrong number. Merry Christmas!"
"To you too." (keep smilingut oli telefonis ka kuulda)

Huvitav... kas peretüliks on põhjust? Ma ei julenud uuesti helistada, et äkki mul ongi kirjas vale number. Proovin paari päeva pärast uuesti.

-------------------------------------------

Aga täna öösel, kell 1, rääkisime Kaiega tund aega tavatelefoniga. Nagu 13aastased. Vanasti sai ikka igast sõbrannadega nii tehtud. Aga noh meil ei olnud mingi tavaline kõne. Umbes kell 1:59 hakkasime välja mõtlema loogikaid erinevatele numbrikombinatsioonidele. Et kuidas on parem meelde jätta... 40 861- kaks ruudus, kaks miinus kaks, kaks kuubis ja kaks korda kolm ja kaks astmes 0. VOT. Jah, tõsi, kell 2:09 me otsustasime, et vist oleks viimane aeg magama minna.

-------------------------------------------

Olen juurde võtnud 1 kilo, aga võrreldes nädala taguse ajaga 0. Põhimõtteliselt olen plussis. Elagu jõulud!
(Järgmisel aastal kirjutan jõuluvanale, et ta tooks jõulutunnet kotiga, sel aastal sai oktoobris otsa.)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

heh. kallis triin. tund aega rääkida on lapsemäng. tund aega räägitaksegi tavatelefoniga. proovi näiteks 2 ja pool järgi teha. öösel.

Triin ütles ...

Mu rekord on kuhugi nelja tunni raamesse, öösel. Seega, ma ei imesta. Lihtsalt need ajad jäävad ikka aastate taha (oh, kui seff nii öelda :P).