1.12.04

Löga all over the place

Ma tean, et ilmast ei tasu rääkida, aga täna ma natukene ärritusin selle ilma peale... just siis kui mina plaanin talverõõmuderohket nädalavehtust, hakkab vihma sadama. Kõik on lögane! Tänan väga, mulle ei meeldigi lumi. Selle kõige juures on ka midagi head: nina ei külmu ära!

Täna juhtus see, mis oleks võinud juba ammu juhtuda: Tuvi tegi trenni ja veel millist! Pean oma toa ära koristama, et sammud korralikult selgeks saada... Ma õhkan õnnest...

Lisaks sellele oli täna suhteliselt vaba päev, kui välja arvata see, et kaitsesime oma strateegilistr äriplaani (strateegia seisnes bikiinipildi lisamises).... Jah, punkte ei tea ja ei tahagi teada, aga Kantšukov(alias ecomark) ütles: "Väga sexy äriplaan oli..." Midaiganes see ka ei tähendaks...
Seks endiselt müüb!

Mul oli veel midagi tähtsat öelda, aga õnneks läks meelest ära. Ahjah... Tulid rahvamajanduse selle töö tulemused, milleks ma ei õppinud, sain 3 punkti rohkem kui eelmine kord ja kui arvestada, et maksimum on 20, siis 3 punkti on suur asi. Mida ma sellest õppisin? Jah, kordamine on tarkuse ema: ära õpi!

Kommentaare ei ole: