12.12.04

Minu jõulud...

Minu jõulud algavad alati detsembri alguses, kui algab PÖFF. Sel aastal õnnestus mul näha ühte eriti mõttetut filmi ja eile käisin vaatamas kahte täitsa toredat filmi: "Tulse Luperi kohvrid vol 1" ja "Unistajad", esimesele ootan järge ja teine oli väga hea, aga šokeeriv, nagu peab. Sai PÖFFi tunde kätte küll. Luperi kohvritega oli tegelikult lugu nii, et alguses oli seda raske jälgida, lõpuks hakkas koitma, nii et ma loodan, et järgmiste filmide ajal läheb arusaamine paremaks, kuid kes teab. Greenaway on ka natuke hull ju. :)

Nüüd aga ootan kannatamatult õhtust filmi ja enne seda veel õhtusööki. Kõigepealt muidugi loen oma rahvusvaheliste suhete konspekti, kust praegu on käsil Kagani "Paradiis ja jõud" (otsetõlkes mitte jõud, vaid nõrkus) ning olles alles poole peal, tahan juba kergelt oksendada... Siiski, loen lõpuni, ma tahan teada, kas saab hullemaks minna... Küsimus on patriootluses, tundub, et ta on Ameerika PATRIOOT.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Tead, mul on täna tuju ka palju parem:) Tulin hommikul kooli ja tegin 60% ühest eksamist ära:) No siis ei saa ju enam ometi kurvastada. Nii et neljapäeval StarCafesse!!! Ja aitäh, et sa mu torisemise eile ära kannatasid!