14.11.04

Testing your... whatever...

Ajendatuna Kaie testitegemistest, hakkasin ka teste tegema, sest see on suurpärane viis teha midagi, mis ei ole õppimine...

Aga noh, tulemus oli nagu alati... lihtsalt öeldes naljakas... Või mida arvaksite teie, kui oleksite ühtlasi nii interpersonaalne kui ka intrapersonaalne? Jah... Aga tulemused on siin:

What kind of thinker are you?

1) olen ma:
Linguistic thinkers:
Tend to think in words, and like to use language to express complex ideas.
Are sensitive to the sounds and rhythms of words as well as their meanings.


Other Linguistic Thinkers include: William Shakespeare, Sylvia Plath, Anne Frank
Careers which suit Linguistic thinkers include: Journalist, Librarian, Salesperson, Proof-reader, Translator, Poet, Lyricist

2) olen ma:
Interpersonal thinkers:
Like to think about other people, and try to understand them
Recognise differences between individuals and appreciate that different people have different perspectives
Make an effort to cultivate effective relationships with family, friends and colleagues


Other Interpersonal thinkers include: Winston Churchill, Mother Teresa, William Shakespeare
Careers which suit Interpersonal thinkers include: Politician, Psychologist, Nurse, Counsellor, Teacher

3) olen ma:
Intrapersonal thinkers:
Spend a lot of time thinking about and trying to understand themselves
Reflect on their thoughts and moods, and work to improve them
You understand how your behaviour affects your relationships with others


Other Intrapersonal thinkers include: Sigmund Freud, Gandhi, Grahame Greene
Careers which suit Intrapersonal Thinkers include: Psychologist, Teacher, Pilot, Child care worker, Explorer, Drama therapist

Kokkuvõte: ma olen natukene Shakespeare ja üldiselt sobivad mulle kõik karjäärid. Aitäh, minu identiteedikriis sai oma põhjustele ainult tõestusi juurde. Ma võin olla kõik ja mitte keegi! Mhm... see aitab otsustada. Üks on kindel. rohkem BBC teste ma ei tee :D Vist.

Tähendab oma mõtlemise analüüsile järgnes... Kutsesobivustest! (Kunagi ammu ma juba ühe tegin ja see arvas, et ma ei peaks vist õpetajaks hakkama või just pidin, ah vahet pole...)

Üldiselt mainin ka kohe ära, et JAH, mulle ei meeldi kahe valikvastusega küsimused!

Ja teada ei sanud ma ka seekord mitte midagi uut:

5 enimsobivamat ametit
76% Tippjuhtimine
74% Haridus ja koolitus
74% Reklaam ja turundus, juhtimine
72% Konsultatsioon ja nõustamine
72% Infotehnoloogia, juhtimine



5 vähemsobivamat ametit
38% Teadus- ja uurimistöö
38% Müük
34% Värbamine
34% Pangandus ja kindlustus
31% Finants (raamatupidamine, audit)



Jah, oleks ikka pidanud minema Pedasse andragoogikat õppima. Samas... noh tippjuhtimist vist ei saa suvalt õppida... Seda hakkan niisama tegema.

Õppida ma ikka ei viitsi, telekast tuleb mingi Sabrina film :P Anything is better than studying... Kuigi... Sabrina film!

Kommentaare ei ole: