21.11.04

Maadelda on mõnus!

Eile oli mul mitte-midagi-tegemise-päev... mul oli iseendaga hiiglama lõbus, peaks vist leidma töö ja oma elamise muretsema...

Mitte midagi tegemise käigus vaatasin päev läbi saksa ja soome kanaleid... Otsustasin ära kasutada võimalust, et üle 10 aasta on mul nüüd ikkagi võõrkeelsed kanalid oma kodus.
Bollywoodi äärmiselt sentimentaalne film, mille nime ma enam ei mäleta, aga see oli midagi "Im guten wie im schlechten Zeiten..." või midagi säärast... jah, lõpuks sain isegi saksa keelest aru =)
Soome pealt vaatasin soomekeelset "Tähed muusikas" või noh igatahes seda saadet, kus Kanal2-s hüppab Mart Sander ringi. Soome peal oli palju ilusam mees ja palju naljakam formaat ja väikesed Yamaha klaverid... Ning saate nimi oli Bumstibum või midagi sinnakanti. Jah, ja ma sain numbritest aru.

Aga üldiselt... kui on tunne, et tahaks midagi rõvedat kuulata, siis here you're are (p.s. pane kõlarid tööle!)
kõrvad-hakkavad-ma-ei-tea-mida-jooksma

Jah, don't worry, be happy!

Kommentaare ei ole: