9.11.04

Mis kuupäev täna on?

Tähendab, nädalavahetusel juhtus veel üks tore asi: nimelt lõpetas ajutiselt funktsioneerimise minu telefon, mis alates laupäev vastu pühapäeva keskööst andis ainult ühtlast tooni kogu aeg. Jah, lõpukks sai see asi korda ning polekski olnud tead mis suur asi, kui...

... kui ma poleks täna öösel ärganud kell 4 midagi, vaadanud oma telefoni, vaadanud kella ja vaadanud kuupäeva: 10.11.2004. Hea küll, mind valdas väike paanika. Nimelt, minu andmetel pidi olema veel 9.11 ning 10.11 on mul eksam. Seega, kas ma tõesti olin terve päeva maha maganud? Arvestades mu vähest magamust ei pidanud ma seda siiski täiesti võimatuks... Ajades end voodist püsti, tundes end kusjuures täiesti puhanuna, mõtlesin, et huvitav, ma oleks ju pidanud kuulma kuidas vend terev päeva askeldas või üleüldse, miks vend mind ei äratanud (tal on nimelt komme hommikuti enne kooli kontrollida, kas ma olen elus)...

... igatahes tuli teada saada, mis kuupäev siis on? Tuiasin mööda korterit ja otsisin mingit tõestusmaterjali, arvutit ei tahtnud lahti teha, venda ei tahtnud ülesse äratada, kell 4 mõnele tutavale helistamine ja temalt aru pärimine ei tundunud ka kõige arukama tegeusena. Venna telefon oli väljas, seega sealt teada ei saanud... Kalender ei ütle ka ju midagi! Seega läksin üsna ärevalt voodisse tagasi, mõeldes, et ei, ma ei saanud ju maha magada tervet ööpäeva! (Aga ma olin NII puhanud!)

...voodis tulevad ikka kõige paremad ideed. Seega tuli mulle meelde, et 8.11 olin ma pesu kuivama pannud, seega, kui oleks 10.11, siis oleks pesu juba kuiv, aga kui on ikkagi 9.11, siis on pesu märg! Ajasin end teist korda voodist üles, loivasin koridori ja... pesu oli MÄRG! Läksin voodisse tagasi...

... suurest erutusest ei jõudnud ma esimesse loengusse ja teistesse polnud mul nagunii plaanis minna...

Täna on ju 9. november?

Kommentaare ei ole: