14.11.04

I have some potential...

Shallallaa.... jah, ma olen suutnud veeta ka viimased 4 tundi tehes mitte midagi, kui välja arvata see, et ma suutsin siiski puhtaks saada ja trükkimiskiirus on ilmselt arenenud ning kui nii edasi läheb, siis ma võib-olla ei vihastugi selle läpaka klaviatuuri peale (kuigi ma olen endiselt arvamusel, et PC klaviatuur on toredam!).

Oeh, ja ma langesin jälle testi võrku. Tundub, et testidega on nagu soparomaanidegagi... Kunagi 3 või 4 aastat tagasi ma lugesin nädalaga 12 nn sebiromaani! Lihtsalt pidin, ma ei saanud lõpetada... Pärast seda ei ole ma ühtegi lugenud, võin ausalt tunnistada. Igatahes, nüüd teen teste... äärmisel huvitav oli test, mis pidi hindama minu potentsiaali saada miljonäriks... Ning olgem ausad, keskmisesse gruppi jättis mind see, et arvasin, et surres tahaksin inimesi mäletavat mind kui head sõpra, mitte kui üliedukat inimest.
Jah, minust ei sa miljonäri :P Kuigi, kui arvestada seda, et suure tõenäosusega saab must tippjuht, siis kes teab...

What is your millionaire potential?
Your score is: 16
You're in the middle group - score 9 - 16
You've got plenty of millionaire potential, but have some way to go if you want to be seriously rich. Are you prepared to make the necessary sacrifices? Can you be sufficiently dedicated - and do you want to be? Can you learn to use money more efficiently?

Kes on nõrgim lüli? Head aega!

Kommentaare ei ole: