23.1.09

Puhkan 16. veebruar (loodetavasti!)

Imelisel kombel said kõik kooliasjad õigeks ajaks esitatud ning festival sai ka läbi. Sellele järgnes muidugi korralik pingelangushaigus, mis oma haripunkti jõudis vist teisipäeval, kuid päris lahkunud ei ole siiani. Ma muidugi üritasin selgeks teha, et nonononono ei ole veel aeg pingelanguseks, aga see sõnum läks kurtidele kõrvadele. Seega olen läbi udu ja kareda kurgu teinud jõudumööda neid asju, mida saan. Veidi hakkab kiire, aga kuna ma tõestasin endale, et saan küll natuke olla supernaine (kuigi palun, need asjad, mis ma kirjutasin, ei kannata erilist kriitikat), siis ei ole hullu.

Nädala pärast juba lendan lennukiga ning hingan nende riikide õhku, kus veel käinud ei ole. Tegelikult teeb see meele rõõmsaks, sest teate... vähe on reisitud viimastel aegadel. Aga plaanid on suured :) Aasta tõotab tulla nii töises kui reisimise mõttes vägagi huvitav.

6 kommentaari:

Grete ütles ...

jaaa mul käib ka see pingelangushaigus aeg-ajalt. seepärast peabki kogu aeg pinges olema! linnainimeste loogika:)

Maria ütles ...

kuhu sa lendad siiiiiis????

Kaie ütles ...

Jaa, mind ka huvitab see, mis on see põnev koht, kus sa käinud pole??!!

Triin ütles ...

Pole üldse nii põnev, veel ;) Esialgu töö asjus Sloveeniasse ja Šotimaale.

Maria ütles ...

Haah. Mul on nüüd Sloveenias käpp sees. Kunagi lähen käin kah ära ;)

Kaie ütles ...

See veel oli kaval:) Jään ootama edasisi teadaandeid!