26.1.09

Nups - mu uus lelu

Läksin täna poodi ja palusin endale ühe läptopi. Kuna mulle ei meeldi suuri asju kaasa vedada ja ma eelistan kaasas kanda vaid käekotti, siis on mul uus mänguasi.


Nimeks sai Nups (sinna nimelahtrisse), sest ta on üsna nunnu. Selle sõna parimas tähenduses. Trükkida on nupsikuga veel üsna keeruline, aga inimene pidada harjuma kõigega. Ja mõnus on kui asjad käekotti ära mahuvad. Tibi jutt? :) Praktilisest küljest pean nüüd tegelema kõigi asjade uuesti allalaadimisega ja see on üsna tüütu. Tore on muidugi uusi asju osta :) Ehtnasiselik, kuigi seda karpi tahtsid avada nii mõnedki meessoost isikud.


3 kommentaari:

Maria ütles ...

Ma loodan südamest, et värv on ka see, mis pildil.. Siis isegi ei ole VÄGA tibilik :P

Triin ütles ...

Must. Sest valge oleks liiga wannabiimäk ja punane... oli kole, sest osa temast oli valge :)

Anonüümne ütles ...

Khm-khm. Isegi mu sõjaväest väljapääsenud venna teatas, et pisiarvuti võiks olla küll. Mehelik värk!