30.10.08

Russkii jazõk

Nädala eest tegin oma kõige esimese kontrolnaja rabotaja. Sain arvestatud ja C+, mis vist on minu kohta päris hea saavutus. Arvestusega, et käin rühmas inimestega, kes on õppinud vene keelt 10 aastat minu 3 nädala vastu.

Meil on õppematerjaliks tore raamat, dialoogide raamat, kust leiab ikka kõiksugu lauseid. Nt.

1)
Me ostsime suvila.
- Oi kui tore. Teil ju veel ei olnudki suvilat, kõigil teistel on.

2)
Su vend tundub väga sümpaatne.
- Jah, ta mängib jalgpalli ja tennist. Ma võin teid tutvustada.
Tore, ma mängin ka tennist, ehk saame koos mängida.

3)
Ma läksin oma naisest lahku.
- Ma läksin oma mehest lahku.
Saame õhtul kokku, räägime, kuidas läheb.

Iga teine dialoog lõpeb kokkusaamissooviga. Ja kui ma oskaks, siis mõtleks kohapeal välja oioi milliseid vestlusi. Seni oleme saanud hakkama vaid jutuga, kus L1 eksmees on nüüd L2 mees, kusjuures eelmine L2 mees jõi ja see mees joob ka. Ja mina üritan saada endale L2 vanemat poega.

Ma tahan öelda, et õppige vene keelt. Russkii na rabote vsegda prigoditsja.


3 kommentaari:

Maria ütles ...

video on eriti nummikas :P

Helin ütles ...

Kuidas aint 3 nädalat, sa õppisid ju Tallinnas ka, või ma mäletan valesti?
Mina tegin oma elu esimese vene keele eksami eelmisel nädalal. Pärast kuu aega õppimist! Tulemuse saan teada esmaspäeval, kui algab vene keele 2. kursus. A esimesel kursusel on nagunii aint kas arvestatud või mittearvestatud. Läbi pääsen kindlasti.

Vene keele õpikud on üldiselt tõesti väga kahtlased. :D Meil on õpik nimega Saljut, peategelased soomlasest Pekka ja venelanna Ljena, kes kohe esimesest peatükist saadik täiega flirdivad. Ja nad on nii 90ndad :D riided, soengud....hihii. Äge!
Jaksu vene keelega!

Triin ütles ...

Tallinnas õppisnigi 3 nädalat. Intensiivkursus. Ja siis koos teistega nüüd septembrist, seega nende taust 3-10 aastat, mul 3 nädalat... :)