9.10.08

Loovkirjutamise päevapoliitiline luule

Olen tundmatu lendav objekt
Ainult kriisi toon endaga kaasa
Lennul üle Atlandi ookeani nägin karjuvat islandlast taamal.

Olen tundmatu lendav objekt
Ka tuntud kui majanduskriis
Heal lapsel veel mitu nime - teisi ei mainiks ma siin

Tulen rahus, te ärge mind kartke
Jään viivuks - vaid aasta-paar
Pärast seda pean minema koju, et kunagi tulla taas

Inspiratsioon pidi tulema siit.
Ehk siis kirjutasin üle 15 aasta ühe luuletuse. Sunniviisiliselt. Päris täpselt ei ole meeles, kas esitatud sai sama variant, aga mõte on sama :)

3 kommentaari:

Kaie ütles ...

Täpsustan. Umbes 2,5 pool aastat tagasi sa vähemalt panustasid ühte luuletusse. Hmm, sinu eksperimendi tõttu ei saagi ma sulle homme enne minekut ilmselt helistada...

Triin ütles ...

Kella 14ni võtan.

Kaie ütles ...

Ma just ärkasin. Kell on 14.14.