9.10.08

Mida Triin vaatab iga päev?

Reisifirmade ja lennufirmade kodulehekülgi. On ilmselge, et ma tahan kuhugi päikese kätte. Selles suhtes oli eelmisel sügisel muretu - Portugalis sadas vihma 8 päeva, ülejäänud ajal sai päikesest energiat.

Ja kui päikest ei saa, siis puhkust peab saama. Nädalavahetus läks peaaegu arvesse, kuigi shoppamine laupäeval Hamburgis oli siiski üsna väsitav - tundus nagu oleks seal kogu aeg hullud päevad, kuigi isegi alesid ei olnud. Pidutsema pidi muidugi ka (kahjuks ei olnud keegi nõus minuga Sex Kino-sse või Dollhouse'i tulema, selge, et mu Eesti sõbrad on selle koha pealt veidi vähemkonservatiivsed).

Võtan sellise puhkuse, kus arvuti ja telefoni jätan koju. Keegi pakub? Aitäh.

4 kommentaari:

Maria ütles ...

praegu olevat est airil soodukad viini ja münchenisse. mul on isegi extra padi ja tekk. madratsi leiab ka kuskilt.

Triin ütles ...

Kui soe on päike? Ma kardan, et seal on liiga külm. Aga tasub mõtlemist.

Maria ütles ...

Ma pole paar päeva õues käinud haiguse pärast. Aga tegelt ilmselt umbes sama, mis Eestis või natuke soojem.

Anonüümne ütles ...

Meil on piisavalt soe võrreldes Eestiga. Täna käisime viinamarju korjamas ja see oli mõnus. P. oma malbe olekuga ilmselt kodustas papi ning nüüd on meil uksed bodegas kogu aeg avatud. Estas bienvenida!