26.5.08

Naiseksolemise valud

Sõbranna läks suvel ühes välisriigis haiglasse. Tervis jupsis. Arstide esimene diagnoos: rase. Sõbranna teadis päris täpselt, et ta ei ole rase, aga arstid seda miskipärast ei uskunud. Pärast analüüse tulid arstid ja teatasid: "Meil on teile häid uudiseid - te ei ole rase!"

Oli juhus, et mul oli terve päev tohutu paha olla. Oli see siis toidumürgitus või miski viirus, ei tea, aga kui keegi kuulis, et mul paha, oli diagnoos selge: rase.

Mõnikord kui on nn söömaperioodid ja satud seda mõnele kaasnaisterahvale mainima on diagnoos jälle seesama: rase!

Täna hommikul helistab kolleeg ja ütleb, et tööle ei jõua, kuna paha on olla ja oksendab kodus. Kõigi esimene mõte: rase!

Tahtsin öelda, et naine (ja veel sellises eas, et võib juba lapsi saada küll ühiskonna standardite järgi) olla on ikka raske. Ei saa südamerahus oksendada või lihtsalt haige olla (või veidi tujutseda, tule taevas appi!). Diagnoos: rase!



3 kommentaari:

Helin ütles ...

Jah, ja eriti aktiivseks muutuvad sellised kommentaarid, kui sul on olemas poiss/elukaaslane.
Isegi mu ema esimene reaktsioon oli, kuuldes, et ma ühel hommikul (enne mida mul mitu päeva kõhus keeranud oli) reisil olles oksendasin, et "oled sa kindel et sa rase pole?" Hullult vihale ajab. Kas kui elukaaslane on, siis enam niisama ei võigi inimene haigeks jääda või toidumürgitust saada?

Triin ütles ...

Ei või, sest sul on püha kohus lapsi sünnitada :D

Marjakas ütles ...

Ja ma mõtlesin, et kui hommikul tööle ei jõuta, sest oksedatakse, siis on diagnoos - täis :D