1.3.08

Teine koht - kodu?

Koduks ma seda Ehitajate tee korteri ühte tuba veel ei nimetaks. Hetkel on see bardakk.

Aga millalgi võib ta saada koduks. Vähemasti ajutiseks koduks. Minu Rõuge-kodu jääb alati mu koduks. Ja mu Tartu-kodu on juba nii omane, et võimalusel ei lase temast veel lahti.

Aga ajutise koha koduks saamise protsess on pikaldane ränk töö. Uste puhastamise käigus selgus oodatult, et nad ei ole kollased, vaid valged. Aken ei ole läbipaistmatu, vaid sellest on võimalik õue vaadata. Rõdu uks käib lahti küll, kui tema esialgne tõrksus taltsutada. See, et tapeet tuleb maha koos seinaga, on igati loomulik. Seinad on viltu ning see ei üllata küll mitte kedagi.

Ehk siis remontisime mu ühte tuba. Koleda pruunide lilledega tapeedi (ma usun, et ühel või teisel hetkel on selline olnud igas teises Eesti kodus) asemele tuli kollane. Roostes naelad kiskusin välja, neid oli nii aknaraamis kui ka kapi küljes. Nädalavahetuse lõpuks tundus tuba juba elatav. Laupäeval lähen siis ja elan.

Tartu-igatsuse hala käib ka siia juurde. Siin kusagil on veel üks pesa, kus mind oodatakse. Nii, et ma tulen jälle.

Aga seal, Tallinnas, on mul maja kõrval mändidega mets. Seesama, kus olen kaks suve jooksmas käinud. Aga sel korral ei saa põlved põrutada, sest mets on kohe sealsamas. Tegelikult on põnev. Ülo ja Kalle tulevad minuga kaasa. Üritasin neid küll Tartusse jätta, aga ei tulnud välja, katsetan maikuus uuesti.

6 kommentaari:

Egert ütles ...

Ei tea kas need korterid juba remonditud ei saa? Pea iga kord, kui ma kolinud olen (seda on üle paari korra) oleme ka igal korral remonti teinud. Mida on...? Me pole ju ainukesed...varsti võiks juba korterid korda ka saada, et ei peaks iga kolimise esimene samm olema remontimine...või olen millestki valesti aru saanud?

Triin ütles ...

Ma olen üsna mitu korda sama asja mõelnud :D Kaua võib? Helistame Riisalule ja kaebame ära.

Egert ütles ...

Ja kelle juurde ta läheb? Kõikide remontimata korterite juurde? :D "Kaua võib eri: 30000 erisaadet"

Evelin ütles ...

mu sõbral veel nime pole, aga kui ta Ülo ja Kallega kohtuks, oleks neil koos väga lõbus

Triin ütles ...

Peab tutvustama.

Ja noh. Kolimine lihtsalt ei roki. On jah uus ja põnev ja huvitav. Aga ei roki.

Marjakas ütles ...

Mina arvan, et ära Tartut küll taga ulu. Tartu ei lähe kuskile. On alati täitsa olemas, jääb seal kaugel aint kehvemaks ja väetimaks. Tallinnas on palju ädegam.