14.3.08

Portugal: Killukesi argipäevast...

Nelja-aastaste loogika :) Meenutusi Lissabonist.

"Huvitav, kas mul lihal üksinda suus igav ei hakka?"

"Triinu! Riisipuder ja hapukoor sobivad imehästi kokku, sest riisipuder on valge ja hapukoor on valge."

Mina: "Teeme nii, et sa sööd veel viis ampsu."
Tema: "Ei! Kümme!"

"Mul tuleb see numbrite lugemine nii hästi välja. Lähen toon mõõdulindi ja loen sealt."

"Jäta meelde, et minu värv on roosa ja helesinine ja tumesinine. Aga valge ei ole minu värv."

"Aga miks 21 on kokku kakskümmend üks mitte kaksteist?"

Mina: "Ma arvan, et nad seal kaubanduskeskuses on lihtsalt targad."
Tema: "Jah, nad on nagu sina. Sina oled ka tark."

Mina kui autoriteet dinosauruste alal:
Tema: "Triinu!!!! Mul tuli meelde! Sa pidid mulle dinosaurustest rääkima. Emme ja issi ja need teised oskasid mulle hästi vähe rääkida, aga ütlesid, et sina oskad rohkem."
Mina: "Mida sa teada tahad?"
Tema: "No loomulikult kõike!"

Riidepoes
Mina musta pluusiga: "Mis sa arvad, kas sobib?"
Tema: "No ma arvan, et ikka. Ei, ei arva. See on ju musta värvi. Must ei ole ilus."


Tema hoides käes väikest mängudinosaurust:
"Vaata, kui NUNNU nägu tal on!" Ja teeb ise samasuguse näo.

3 kommentaari:

Kadri Kirst ütles ...

awww
tundub erikraps muhvel see neljaaastane sul!

Anonüümne ütles ...

Eriti lahe, et Sul nii palju meeles on. Või kirjutasid üles? Minu lemmik oli ka "Üks, kaks, kolm, neli, cinco, kuus..." :-D

Triin ütles ...

Oeh, see läks mul meelest :D Ja ta siiani keeldub tunnistamast sõna "lepatriinu". Kord "juvenina" igavesti "juvenina". Või kuidas iganes seda ka ei kirjutata :)