27.9.06

Klassikokkutulek

Kui välja jätta see, et klassikokkutulekul oli alla 1/3 klassist, oli tegemist äärmiselt toreda üritusega. Naljakas on pidu panna inimestega, kellega keskas sai ikka totaalseid hullusi tehtud. Ja pärast mõnda jooki hakkavad need hullused meenuma ka ;)

Õhtu kulges nii, et Illegaardist me pidime lahkuma, sest neil sai jää otsa. Suuri Varblaseid oli joodud piisavalt. Zavoodis pesime põrandat (ja enda riideid) tomatiketshupiga, kaotasime ühe klassivenna ära (ma oletan, et ta solvus baaridaamide peale :D). Nostalgiavärk igal juhul. Teinekordki.


Aga lisaks sellele rääkis üks klassiõde loo oma õest, kes on 11-aastane ja kelle toa seinal on silt:
Rate on elu
Kaups on kodu
At on pidu

Jah, mina küsisin ka, et mis on At? Atlantis.

Põlvkondade vahetus. Ma tunnen, et ma olen vana. Hea ongi.

1 kommentaar:

Birgit ütles ...

klassikokkutulekust oleks isegi tahtnud osa saada, aga paraku füüsiliselt võimatu. aga väga tore, et kõigil oli tore, ehk kunagi saab ka siis midagi teha, kui paljud on Eestis