25.9.06

Elu on elamiseks

Peab hakkama õnnelikuks. Alustasin 2 ja pool tundi tagasi. Raiskan kõik oma raha ära. Öeldakse ju, et raha ei tee õnnelikuks :) Seega tuleb kulutada asjadele, mis ei too suuremat kasu: väljassöömine, kosmeetikatooted, võib-olla kangasküüned, juuksepikendused, kunstrinnad jms.

Väga paljuks ei jätkugi, aga pärast seda peaks õnn majja tulema.

Kellelgi on teisi ettepanekuid õnne leidmiseks?

6 kommentaari:

Kaie ütles ...

Minu meelest on geelküüned siiski palju ilusamad kui kangasküüned. Ja reisima läheks ma ka (olenevalt muidugi sellest, kui palju raha kulutada on).

Kaie ütles ...

Ja kas sa tõesti kavatsed kunstrinnad panna? Siis ma ikkagi reisiks...

Triin ütles ...

Need olid näited, ma ei saa ju oma tõelisi kulutamisplaane avaldada :)

Reisima peaks küll jah.

Mariliis ütles ...

Sain praegu teatud põhjustel suure naerupahvaku osaliseks :) Aga ma ei hakka ütlema, miks....

Enivei, enda peale tuleb ikka kulutada, sest muidu avastad end mõttelt, et mille kuradi pärast ma siis üdse seda raha teenin, kui ma hiljem mingit heaolu sellest ei saa! Niisiis, mina ärgitan raiskama. Ja nii nagu inimesed erinevad üksteisest iseloomu ja muude omaduste tõttu, meeldivad neile ka erinevad asjad..kes ostab endale tissid, kes raamatu..maitse asi :)

Anonüümne ütles ...

Huvitav, miks küll mul seda probleemi kunagi ei teki, et kas raisata raha või mitte ja mille peale? Mul ikka läheb rohkem kui tuleb...

Anonüümne ütles ...

A, ja onnest siis nii palju, et koige parem on osta ilusad saapad (kaks paari, soovitavalt), sinna juurde kott, haid kosmeetikatooteid, spa-pakett ja ylejaanud raha eest reisida. Loomulikult oleneb, kui palju sul raha on. Appi, see kolab kyll vaga pinnapealselt. Aga noh, mis teha.