28.4.06

Digital TV as a tool for an European PR-campaign

Pealkiri on põhjus, miks ma magasin 2 tundi ja 15 minutit, aga see oli oma 5 tundi tagasi, kui ma ärkasin. Taaskord kasutan oma geniaalset mõtlemist viimasel minutil. Siiski, SWOT analüüs antud teemal on nõrk.

Lähen vist 3. korda elus "peaasi, et läbi saaks" peale välja. Esimesed kaks korda olid sissejuhatuses rahvamajandusse ning sissejuhatuses õigusteadusesse. Seega palju õnne European Media Studies and Structurs'ile mind jälle sinna viimise eest :P

Ahjaa, dieedile läksin ka just 7 minutit tagasi. Tegin söögi soojendamisel paar tuharalihaseharjutust ning hommikusöögiks on pasta tomati-mozarellakastmes. Müslile teeb ära. Üks Fazeri koorikleib on ka, mille ma Gabilt pihta panin, ta sõbranna tõi eile värsket. Dieet seisneb selles, et süsivesikuid soovitatakse süüa hommikupoole. Ja noh ma ikka kordan, et tuharalihaseharjutused on ka mängus.


Väga tähtis palve number 1: kui kellegil on mõni idee, mida Eestis võiks muuta, siis andke teada. See võib olla seadus, mõni uus asi vms... Midagi, mida pole veel tehtud. Mul tuleb paari päeva jooksul esitada kodanikualgatus :D Palun. Aitäh!

Väga tähtis teadaanne: Estonian Air võiks võtta õppust Brussels SN Airlines'ilt, kes helistasid mulle eile hommikul, et teatada lennu kahetunnisest edasilükkamisest. Ma teadsin, et klienditeenindus on Belgias olemas! Nüüd ma tean, kus. No muidugi on veel küsitav, kas ma ka Istanbuli jõuan... Aga jah, EA-l on, mida õppida.

Kommentaare ei ole: