11.4.06

...

Huvitav, kas kõik inimesed ongi nii lahedad nagu nende Orkuti iseloomustused?

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga need kommentaarid ei ole ju nii lahedad. Või on?

Kaie

Anonüümne ütles ...

whatever people say I am, I'm not (Arctic Monkeys) :)

mina just mõtlesin üks päev, et kas ma tahaks, et mul oleks mingi 100 testimoniali, et issssssaaaand kui ilus ta on mingi maailma kõige ilusam inimene iccicc!! sessuhtes, et siuksed on küll tühjad. ilustarkjatore. aga kui on niimoodi südamlikult kirjutatud... või noh... kuidagi nagu kaldega. siis on minu meelest äge. ma võõraste kohta ei oska öelda, aga oma tutvusringkonnas vaadata, siis osad on küll nii ägedad kui testimonialid väidavad :) sa arvad et sa pole vä? või kes pole? kämooon, ikka oled :)


ja mis aprillikuisest veinist sai?

Anonüümne ütles ...

Kuhu sa kadunud oled? Ootan uusi postitusi su multikultuursetest-internatsionaalsetest seiklustest!

Kaie