13.6.05

Iirimaa vol1

Raske nadalavahetus on seljataga. Jah, koik soovad, joovad ja vannuvad. Bollex. Klubid on vaga lahedad muideks, inimesed ka. Ja noh 200 euri yhe ohtuga kulutada on taiesti normaalne. William kulutas umbes 2000, ma arvan. Voi siis natuke rohkem. Mina ja Jaanika kulutasime molemad 10. Pai.

Igatahes, ma elan. See on ametlik teade. Tood veel ei ole, aga see on tanase paeva ylesanne. Prostituudiks pole veel myydud, aga paralleeltanaval pidavat kaima narkokaubandus. Ma ei taha teada. Teisel ohtul poles yks maja, yks tanav edasi. Hobusekaarik soidab iga hommik mooda ja kesklinna on 7 min kondida. Praegu elame sellesama tyybi juures, kes meid lennujaamast ara toi. Ta ise soitis Dublinist ara nadalaks, aga ta sobrad hoolitsevad meie eest :)

Mul ei ole veel iiri aktsenti, tanan kysimast, kuid need paevad pole kaugel. Tapitahti pole ka.

Yhendust saab +353851330655

Jah, elame ja naeme.

Muah.

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Kauaks sa jäda plaanid, ma ilmselt lendan 25. august Londonisse.

Triin ütles ...

plaan b on tagasi tulla labi londoni,eks nais.