4.6.05

Head valged võidavad alati.

Mul on hea meel teatada, et Eesti elu pole veel hukas ja Eesti inimesed ei kuula ainult Meie Meest (kuigi üle 10000 kuulab).

Eesti Muusika Karikas kuulub sel aastal ansamblile Noorkuu. Võtame selle peale! Mul nagu oli siiralt hea meel. Tore oli vaadata, kuidas Ilmar hüppas seal oma ühe jalaga rõõmust ja kuidas Kerly ja Kerttu kallistasid ja kuidas punapea laulja istus maha ja tegi "see-on-lihtsalt-nii-uskumatu"-näo. Tundus, et siiralt.

Jah. Siin kannatab veel elada. Jeee!!!

Seda eriti veel seetõttu, et ma käisin täna taastamas oma muljeid Lätist.

1. Läti-pööre, mis tähendab seda, et Riias saab kogu aeg ja igalt poolt pöörata ainult paremale või ei saa sedagi ja pead sõitma otse. Väga naljakas.

2. Lidos on maailma parim (I mean PARIM) lõhesupp teiste mereandidega. Nagu see oli lihtsalt NII hea. Kõige parem. Ma vist ikka pean tihedamini Riias käima.

3. Lido oli esimene koht maailmas, kus ma tõepoolest nägin, et need paberid, mis pannakse WC-poti kaanele avalikes tualettides ka tõepoolest eksisteerivad.

4. Ainult Lätis võivad olla sellised tualetid, kus pole lukke (ma ei pea silmas koolimaja ega Lidot).

5. "Aasta üllatunuim nägu"-tiitel läheb Mikule. Ei, ma ei ole turismisgrupasiga.

6. Kui Eesti riik on lahendanud tööhõive probleemi sellega, et hoiab piiril endiselt piirivalvureid, kes käskisid isegi kõik auto uksed lahti teha, et meid näha, siis Riia linnavalitsus on valinud toredama tee: kõikides bussides, trammides ja trollides on piletikontrolörid, kes trantspordivahendisse sisenedes sinuni tormavad, et 20 väikest läti raha nõuda.

7. Ikka see läti-pööre, no see ei ole normaalne.

8. Ma peaaegu ei näinud Eesti Muusika Karikat nende piiride tõttu. Mitte, et see mingi tragöödia oleks, aga ma lihtsalt ei saa aru. No miks peavad need piirid olema, sama hästi võiks iga Eesti maakonna piirile panna piiripunkti, saab veel rohkem inimesi tööd.

Kommentaare ei ole: