14.7.08

Kus süüa ja juua?

Olen mitu korda mõelnud, et mis on Tallinna need kohad, kus oleks mõnus, hubane, meeldiv teenindus, head või väga head söögid (mille portsu nähes ei tule naer peale, sip-sip igat asja käib teise kategooria alla), joodav majavein ja hinnad ei tekita poomistunnet...
Ideid?

Mina käisin näiteks kohvikus Boheem (Balti jaamast üks peatus edasi). Süüa oli ok, hindadest ma parem ei räägi (no kuulge, kui kalleim toit maksab 45 krooni!), hubasuse osas on veidi vajakajäämisi... aga see-eest teenindus oli väga sõbralik. Ma rõhutan. Väga! Juba sellepärast võiks sinna tagasi minna, aga ma ei saa ju iga kord kui tahan välja minna, Boheemi minna? Aga hetkel on ta kindlalt mu lemmikute seas.

Mu kodu lähedal, Magistrali keskuse juures on üks naljakas kaukaasia söögikoht. Hinnad on tillud, praed suured ja liha väga hea. Hubasus null, seega niisama aega viitma ei lähe...

Kord käisin Bakuus. Sealne soe kanasalat kutsub tagasi. Muu osa... laualina oli must ja tumepruunid puust toolid tekitavad minus alati kõhedust.

Stefanie's on ka ok, eriti kui tahad süüa ohtralt juustu. Sest juustutaldrik on väga maitsev (see brie ja see parmasan!). Suurema seltskonnaga on õdusam.

Moskva on õdus, aga kohati mind häirib see, et mul pole D&G teesärki :) Seega tunnen end veidi outsiderina.

African Kitcheni teenindus on igal korral jätnud soovida. Ehk mul ei ole vedanud?

Kus on Tallinna Crepp, Truffe ja Pierre? Pean ikka Boheemi minema?

2 kommentaari:

Mikk ütles ...

Kolme näoga mees? Keerviider või kuidas see nüüd kutsutud on? Golden Dragon Pikal tänaval Hella Hundi juures kangi all, Hell Hunt ise, Kopli Hiinakas Kopli tänaval(toit on suurepärane), Bangkok Roosikrantsi tänavas, fish and wine tatari tänavas...

Triin ütles ...

Noh ma teadsin, et Mikk teab :P