30.6.08

Kujutletavad reisid

Ma olen olnud Eestis kuus kuud ja loetud päevad peale. Ma ei mäleta, millal ma viimati olin Eestis järjest nii pikka aega. Isegi Lätis ei ole käinud. See on kergelt frustreeriv. Okei, raskelt. Ja mu vanematekodu on 35 km Lätist!

Asi on jõudnud edasi sellest, et vaataksin iga päev lennufirma lehekülgesid. Oktoobriks hangitud lennupiletid on kõike muud kui lohutavad. Seega olen omandanud uue taseme: reisin unes.



LAV, Hispaania, Gruusia, Austraalia, Peruu, USA, Mehhiko, Filipiinid, Kanada, Madagaskar jne...


Töölkäimine ka ei aita. Vähe sellest, et aega ei ole. Kuu lõpuks on ka raha otsas. Seda, kuhu ta kaob, ei tea keegi, aga läinud ta on. Elukorralduses tuleb teha radikaalseid muutusi. Aitab!

Aga praeguse mittereisimise eesmärk on üllas - ei mingeid rahakulutavaid Euroopa-avastamisi, enne kui kaks plaani on teostunud:
Siber ja Lõuna-Ameerika (mitteunes).

Euroopa vaevalt muutub. Samas ma siiski ei kujuta ette end pidevalt sarnaseid pikki pause pidamas.

Kellelgi on haltuuraotsi? ;)

4 kommentaari:

Maria ütles ...

mul oleks pakkuda kahe firma firmagraafika.. logod-särgid-värgid..
aga ma vist ei tahaks, sellest rahast ise loobuda :D
(austria võid ka talveplaanidesse võtta ;))

Triin ütles ...

Ma võin ära öelda, et kui ma miljonit ei võida, siis ilmselt ei mahu :S Hetkel ma ei naudi seda, aga hoiame pöidlad pihus.

Kaie ütles ...

Oot, Lõuna-Ameerika oktoobris? See oleks küll vinge. Mul on sellele ainult mingi suvaline Euroopa reis vastu panna...

Triin ütles ...

Eiei. Oktoobris on short trip, mis oli ammu planeeritud. Lõuna-Ameerika... küll ta tuleb.