11.4.08

Per aspera ad astra.

Panin suvalise täpsusega paika ajakava järgmiseks 7 nädalaks. Tegelikult on õppetöö to do list kõigest üks A4. Tööülesandeid ma sinna lisama ei hakka, neid on ka rohkem kui 8 h tööpäevas.


(Pilt: www.ajaleht.ut.ee)

Seitsmest kõige hirmutavamad on järgmised 5 nädalat.


Sõpradele on kehtestatud järgmised reeglid (vähemalt 19. maini, võimaliku pikendusega 31. maini):
- Triinu ei tohi peole, koosviibimisele, kontserdile vms asjale kutsuda (v.a. sünnipäevad ja sünnitused jm sellega seonduvad tegevused);
- kui Triin helistab ja ütleb, et ta ÜLDSE EI VIITSI, siis mitte öelda "Lähme veini jooma!". Võib öelda: "Lähme jooksma/jalutama/keppidega kõndima!";
- Triin tahab näha oma sõpru. Sobivaim aeg selleks on tööpäevade lõunaaeg. Sööma peab, aga mitte õhtuti, sest siis peab kirjutama;
- kui leidub keegi, kes tööpäevadel PEAB ärkama kell 6.30, siis ta võiks endast teada anda ja teeks ühe kokkuleppe;
- mitte helistada pärast kella 23, ma magan või süvenen;
- 3. mail tulla Rõugesse minuga metsa koristama (selleks PEAB aega leidma);
- kui Triin tundub liiga palju blogivat, talle helistada ja öelda, et tahate 19. juunil mulle lilli tuua;
- hoida pöialt 25. aprillil, 12. mail, 19. mail ja 30. mail. Kuupäevi veel lisandub. Üleüldse võiks kogu aeg pöialt hoida;
- helistada 19. mail ning kontrollida, kas ma olen elus (loe edasi, kui vastus on "jah");
- helistada 31. mail uuesti ning kontrollida, kas ma olen endiselt elus.

Vabandust, kui ma neid ei kooskõlastanud. Pean juunini vastu ja siis olen sõber edasi. Elu on selline. Per aspera ad astra.


8 kommentaari:

Egert ütles ...

Mina, mina, mina, mina.....tõusen 06.30...seda veel miski kuu aega ja nati peale. Teeme siis diili? :P

Triin ütles ...

Kuule kuu aega ja napilt peale... Just seda ongi vaja! JAA. Ja ma ei tee nalja!

Egert ütles ...

Nu eks sa anna siis kuidagi teada...ma varstikohe tööle nüüd :P

Triin ütles ...

Mehis annab mu numbri. Alates reedest.

Anonüümne ütles ...

Ma kummardan teie meelekindluse ees. Ja tunnen häbi enda pärast. Kõik. Jõudu! TUBLIIII oled!

Anonüümne ütles ...

ma vist peaksin oma sõbrad kõik siia linkima, paljud reeglid klapivad, nimi nagunii ka... :)

Triin ütles ...

Hahaa... muidugi peaksid :) Aga reedel loeme juba esimesi tulemusi, eks? ;)

Anonüümne ütles ...

kuidas Sul läheb? mind kummitavad seoses homse tähtajaga laused "üks päev jääb alati puudu" ja "kui tervet ei jõua, tee pool"... :)