28.11.07

Tilluke loomaaed

Maria tripp siia kestis ainult mõned päevad ja kahjuks ei saanud ma talle niipalju näidata, kui oleksin tahtnud (aga no järgmine kord tuleme pikemaks ajaks, eks?).

Ühel päeval vedasime end aga loomaaeda.
Lissabonis on väga mõnus loomaaed. Selline, mille jõuab vabalt mõne tunniga läbi jalutada. Vajadusel suudavad seda ka nelja-aastased, kes siiski üsna ära väsivad.

Nelja-aastane tahtis näha lehmi ja karusid (!!!), kuigi näha võis ka paljusid teisi. Mina muidugi arvasin, et lehmade loomaaias vaatamine on kergelt jabur, aga tänapäeva lapsed eks... Kaelkirjakutele andsime lehti, hoolimata sellest, et suur silt keelas seda teha... Aga kuidas sa seletad nelja-aastasele, et tema ei või kui KÕIK teised võivad? Arvestades, et need kaelkirjakud söövad ka muidu neid kuivanud lehti, siis vaevalt see neile halba teeb.


Loomaaias oli ka delfiinide ja merilõvide show, mis meeldis meile umbes sama palju kui lapsele. Või rohkem. Oli tango ja oli hüppeid. Maria sai paar vinget võtet ka...


Lisaks moodsa kunsti muuseum (kuhu ma võiks veel jõuda vähemalt ühel korral) ning lihtsamad linnatuurid. Muuseumisse tahtis minna nelja-aastane, kes poolteist tundi pidas seal suurepäraselt vastu... Lemmikuteks olid rohke roosaga pildid ja ühevärvilised pildid ei rokkinud. Warholi kohta ütles, et talle need sinised lilled ei meeldi. Campelli supp meeldis rohkem. Fakt on see, et muuseumisse võib veel minna.

Kõik õhtud möödusid veini, caipirinha, juustu ja "Sõprade" seltsis. Mul on nüüd väiksemat sorti sõltuvus, mis ilmselt lõpeb siis kui kõik hooajad vaadatud. Sinnani on aega 8 hooaega ;)

5 kommentaari:

Kaie ütles ...

Võibolla ei tohtinud kaelkirjakutele lehti anda, sest nad hammustavad?

Marjakas ütles ...

Ma juba igatsen ka oma "Sõpru", kuna pole mõnda aega nüüd hooaegade kaupa midagi tõmmanud. Jube hea asi ikka tõesti :)

Triin ütles ...

Mul on kõik hooajad nüüd ;) Võin laenata :D

Ja need kaelkirjakud? Neil oli pikk ja pehme keel, ma ei usu, et nad hammustaks :) Eks nad näksata ikka võivad, aga üldiselt käituvad nad selles osas mu arust nagu hobused... ehk siis näksamine ei oleks nimelt tehtud :)

Marjakas ütles ...

Ma enne unustasin lisada, et uskumatult armas kaelkirjak, ma pole isegi pildilt kunagi kaelkirjakut varem nii lähedalt näinud. On jah nati nagu hobune.

Kaie ütles ...

Seda ma täitsa usun, et neil on pikk ja pehme keel, ja ehk nad ainult naksavad:) Aga kaelkirjak lähedalt nagu hobune??? :) Kuigi kui nüüd natukene veel järele mõelda, siis mõlemal on tõesti pikk kael ja ehk leiab mõne kollase triipudega ka.