6.7.06

242. postitus

Viimane nädal on möödunud:
-töötades
-lennates
-pidutsedes
-Gentis
-Brüsselis
-Dublinis
-Liverpoolis
-Riias
-eksiga uuesti lahkuminemises (:D väga kummaline, mitu korda saavad ühed ja samad inimesed lahku minna, vahepeal mitte kokku saades :D)
-vanade sõprade nägemises
-vanast tööst mitte puudust tundes
-vanade kolleegide edust joovastudes
-shoppates :)))
-telefoniputkaga sõdides
-shokolaadist loobudes (ma ei tea, mis juhtus, mulle ei maitse shokolaad!!!)
-naerdes ja naeratades
-koju jõudmises.

Lisaks leidsin mobiiltelefoni. Ja avastasin Dublini ja Brüsseli suure vahe. Brüsselis kandsin oma valgeid kingi umbes 10 korda... Ja nad olid endiselt väga valged, isegi tallad olid puhtad. Dublinis kandsin neid pool päeva ja hetkel ma neid valgeks ei nimetaks.

Lennukist vaadates saab samuti riikide erinevusest aru:
Belgias näeb maju-maju-maju ja paari rohelist lappi...
Iirimaal näeb rohelisi lappe vaheldumisi haritud maaga ning mõni maja sekka...
Inglismaal on seis sama, mis Iirimaal...
Lätis on mets-mets-mets, jõed ja paar maja...

Kodune. Riiga maandudes tulid õnnest pisarad silma. Usun, et mulle pole Läti kunagi nii palju meeldinud kui eile õhtul kell 22.15. Läti oli nagu kodu. Nii, et Ape piiripunktist läbi sõites ei tundnud ma end kuidagi teistmoodi. Asi võis olla ka sügavas unes :)

Naljakas on mõelda, et võin oma kohvri lahti pakkida. Varsti tulevad kolimiskastid ka. Mu kott ei ole enam non-stop pakitud Kodus on täitsa naljakas. Põõsad on palju suuremad kui üle-eelmisel suvel, aed näeb välja veel rohkem nagu aeg, purskkaev on lahe, naabri koer enam ei haugu (täna oli meil tõsine üksteisele tõttvahtimine, ta nimelt jalutas rõõmsalt mööda meie aeda ja juhe jooksis kokku, kui mind nägi, ilmselt mõtles, et ei tea kes ma olen).

Tuleb tunnistada, et pea on täis uusi ideid ;) Esimene idee on siiski asi, mida minu arvates vahel veidi üle tähtsustatakse ja teda kutsutakse BA. Meist saavad järgmise aasta või kahe jooksul sõbrad või vaenlased. Elu näitab. See muidugi ei tähenda, et ma olen järgmised aasta või kaks ainult Eestis ;)

Ahjaa,need, kes arvasid, et ma jään igavesti välismaale, abiellun, saan lapse, maja ja koera, siis HA. Mul oli õigus. Mul on alati õigus.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

See ei ole võimalik, et shokolaad enam ei meeldi. Minul on eluaegne shokolaadi sõltuvus:) Tore oli sind näha.