26.7.06

Lant välja ja jahile!

Kuidas lantida naisi?

Lisaks tavapärasele "Tere/hei/jou tüdrukud"-le tuleks ka midagi lisada. Näiteks, et "Kus te neiud siis täna ööbite? Mul on Eeva hotell. Ei, tegelt ka. Ja mul on rate.ee-s konto ka."
"Meil on sulle üks soovitus. Kui sa kunagi tahad tegelt ka rääkida mõne neiuga, kes on vanem kui 17, siis ära seda rate.ee asja maini."
"Miks siis?"
"Usu meid."
"Aga ma tahan te sõber olla. Mul on Audi A8 ka."
"Meid on liiga vähe, et sõber olla. Mine otsi mõni suurem seltskond, seal on lihtsam sõpru leida."

Kahjuks ei mäleta kasutajanime. Ja öeldigi rAte punkt ee :)

Kuidas lantida noori mehi?

"Tsau. Sa oled noor jah?"
"19."
"Seda ma arvasin. Kõik noored on kenad, sa oled ka kena. Sa oled üksi siin?"
"Ei, siin mul on palju tuttavaid."
"Aga tüdrukut ei ole?"
"Ei ole."
"Nii kena poiss ja ei olegi tüdrukut. Oled pede vä?"
"Ei."
"Aa. Aga mis sa arvad kui vana mina olen? Ma olen hullult vana."

Või midagi sellist. Hiljem nägime noort kena kutti veel Selveris ja veel hiljem selgus, et ta on kursavenna tuttav ning ei saanud jätta kasutamata võimalust ta mark lõplikult täis teha ning kõikidele ümbritsevatele inimestelegi sellest kuuldud vestlusest rääkida.

Selline oligi mu esimene folk.

Kommentaare ei ole: