16.11.08

Vana!

Homme on küll kellelgi sünnipäev. Jah, ta saab vanaks. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Pigem ikka sellest, et ma ise hakkan vanaks jääma - ei salli igasugu inimesi enam.

Ma lähen füüsiliselt närvi kui inimesed joovad ennast purju, kaotavad igasuguse kontrolli oma tegevuse üle ning sellega seoses rikuvad teiste inimeste vara (ei ole vahet kas see on taldrik, tool, akulaadija või midagi muud). Lisaks muidugi veel teiste inimeste närve. Halvastiütlemise vältimiseks olen viimastel pidudel lihtsalt teistest enne magama läinud. Muidu rikun veel peo ära või midagi. Eile muidugi juhtus see, et kuna ma halvasti ei öelnud, siis hakkas kõht valutama. Võimalik, et oli mingi haiguse moodi asi. Ausalt, kas tõesti ei ole võimalik pidutseda nii, et sa ei jää laustäis? Mulle endale tundub, et "oh võtame ennast maani täis" võiks jääda hiljemalt keskkooli aega.

Lisaks ei suuda ma aru saada inimestest, kes teevad alusetuid järeldusi. A la: kõik venelased on lollid; kõik eestlased vihkavad venelasi; mulle öeldi, et sa oled loll, seega sa oled loll jne.

Ja siis veel inimesed, kes ütlevad midagi selleks, et midagi öelda. Eriti ilmekalt tuleb see muidugi välja ülikoolis, aga vahel ka lauavestlustel. Ma olen kindel, et ma ka olen seda kunagi teinud ja võimalik, et juhtub veel tänagi, aga üritan igal juhul kehtestada mõningast enesetsensuuri (ühes teatud loengus ma muidugi tunnen, et enesetsensuuri kehtestamine on keeruline, kuna see kajastub automaatselt hindes, kuid proovin... need, kes teavad, teavad) ja soovitan soojalt teistelegi.

1 kommentaar:

Marjakas ütles ...

Tead, ma mõistan, mida sa kõigi nende suhtes tunned, kes räägivad, et kõik neegrid on värdjad, kõik venelased on värdjad ja ma ei tea, kes kõik veel. Samas kui tahaks ütlejale näkku karjuda, et kullakene, vaata kui rumal sa ise oled! Vaata, palju sul haridust on ja kui kitsarinnaline sa oled, inimesena oled sa kahjuks suur null. Aga sa püüa neist mööda vaadata. Pole vaja ennast ärritada. Neist tuleb eemale hoida ja suhtlemist vältida. Palju mõnusam on kohe :)