25.12.07

Pühad kodus


Euroopa kõrgeim jõulupuu Portos. Tehis, aga kõrge ja ilus!

Ilusaid pühi!

Loodan, et veedate need kõige kallimate inimeste keskel.


Ma jõudsin koju. Ja natuke pärast mind jõudis ka mu kott. Seiklemist oli ja tõesti, jõulude ajal on lennujaamas NII tore ;) Teinekordki kohe tahaks jõulude ajal reisida. Eriti kui peab ümber istuma nt Amsterdamis või Frankfurtis. Vahet pole kus, peaasi, et saaks lennukeid vahetada. Aga tegelikult KLM käitus täiesti korralikult kuni Tallinna lennuni, kus olid OI kui kurjad teenindajad (mu koht oli veidi ülebookitud ja nad isegi tõstsid mu äriklassi, aga kogu muu käitumine, mnjah) ja TAP oli ka üllatavalt armas (mis ei olevatki nii tavaline, aga mul muu kogemus puudub). Ja pagas jõudis enne jõule (tänu muidugi pagasi Tallinnast äratoojatele, kellel polnud lennufirmaga miskit pistmist).

Ja vastuseks küsimustele: "Kuna sa nüüd ära lähed?" või "Kas sa jääd nüüd Eestisse?"

Hetkel olen ma Eestis. Edasine plaan on kool ära lõpetada, muud plaanid puuduvad.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Tead, ma vist nägin su kohvrit. Jõudsin pühapäeva õhtul Tallinna ja seal kohvrite leti juures oli eriti suur hulk omaniketa kohvreid. Ma mõtlesin veel, et vähemalt pool lennukitäit inimesi on oma pagasist ilma jäänud. Paaril kohvril nägin sildilt, et need olid Amsterdamist tulnud.