26.12.06

I'm off...


Pildi tegi vennaraas eile. Kodus.

Mõned märkused:
- olen offline, sest naudin ise iseendale tehtud jõulukingituse kõrvalmõjusid;
- sel aastal nägin paari uut jõulufilmi (siiski tekkis mul küsimus, et kes näitab kell 3 päeval filmi, kus lõpus sureb väike poiss??? rumalad.);
- enam ei jõua süüa.

Näeme uuel aastal uute lubadustega. Küll siis saab muljetada kui on miskit muljetamist väärt.


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas sa mõtled seda mis oli kanal2-s laupäeval ja kus mingid latiinod ühe pisikese poisi surnuks pussitasid lõpus ja pärast mingi hunnik inimesi küünaldega tema maja juures olid? ma nägin selle algust, vahepeal magasin, sest uni oli... ja siis mingi 30 mintsa lõpust veel... ma olin šokis et mismõttes see film niimoodi lõpeb

Triin ütles ...

Jaaaaaa!!!

Nagu WTF?!! Ma läksin marru.