20.12.06

Am I bloody genius or bloody stupid?

Täpselt 4 ja pool tundi tagasi istusin arvuti taha, et hakata kirjutama koledat uurimustööd ainesse, milles oli see Mehhiko presidendi jms eksam.

Juba mitu kuud on olnud mõte kirjutada Iirimaa ja Suurbritannia võrdlusest, kuid täna sai selgeks, et see pole materjali puudusel võimalik. Seega tuli võtta uus teema.

Küsisin avalikku arvamust ning sealt tuli ettepanek teha Saksamaa ja Šveitsi võrdlus. Või õigemini parlamentide ülemkodade funktsioonide võrdlus. Ahh... ma ei hakka pikalt jurama. Ühesõnaga olen ma praegu nii kaugel, et Šveitsist ma juba jagan, aga Saksamaast ei tea veel midagi. Aga uurimustööde point ju ongi, et üliõpilane saaks targemaks :D

Ehk siis kella 8ks hommikul on mul ilmtingimata valminud suurepärane töö nende kahe riigi võrdlusest, mille võrldusest täpsemalt, see selgub töö käigus. Praeguseks olen peaaegu tuttav Šveitsi ajaloo ning mõlema riigi põhiseadustega. Saksa keel vajas värskendust, mis seal ikka.

Ma luban mustmiljonimat korda, et ma ei jäta enam mitte kunagi asju viimasele minutile. Seega ma olen bloody stupid. Aga kui see asi valmis saab ning ma reaalselt ka hinde saan, siis ma teen endale ja avaliku arvamuse esindajale välja.

Siinkohal tänud Birxile, kes andis mulle pooleteisetunnise ülevaate Saksamaa ja Šveitsi föderaalsete süsteemide võrdlusest. Ilma oleks ikka väga nadi olnud alustada.

P.S. Aususe huvides tuleb lisada, et kavatsen vahepeal teha kotipakkimis pausi ja selle käigus teha ilmselt virgutusvõimlemise lumes.

Lisamärkus: kell on 06:48
- kott on pakitud
- töö panin printimisolekusse
- läbi ei julge lugeda
- lisaks Birxile tänud ka JM'le, kes ei pidanud paljuks enne sügavat uinakut mind kell 3 öösel õigele teele juhatada. "Aitäh!" ei väljenda seda, mida ma öelda tahaks, aga enamaks ei ole praegusel hetkel võimeline
- ma olen elus. minu jaoks on see oluline.


1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Sellele viimasele minutile jätmisega on lood muidugi segased. Esiteks on viimasel minutil ajakasutus tunduvalt efektiivsem. Kui ma ikka hakkan midagi õige vara tegema, siis ma tean, et aega on küllaga ja ma suudan vahepeal mitmete muude ebaoluliste asjadega tegeleda. Aga kui sul aega nagunii ei ole, siis sa ju püüad sellest, mis on, viimast välja võtta.

Teine asi on see, et üsna puhanud inimesena ma võin öelda, et ma olen täna kohati loium, kui ma olen olnud viimased kaks nädalat pidevas alamaganud seisundis. Nii et igas halvas asjas on ka midagi head. Siiski loodan, et saad ennast lõpuks välja magada ja palju edu homseks!