22.8.05

Ma pole surnud, ma lihtsalt elan siin...

1. Ma pole laisk, mul lihtsalt pole aega.

2. K2isin t2na kinos Hollywoodi filmi vaatamas ja naersin. Olen mures. Bewitched oli nimi.

3. Ma ei tule tagasi. J22n siia. Ott arvab, et abiellun ja saan 3 last. Enne 12. augustit 2006 seda ei juhtu, see oleks liiga suur panus heategevusse yhe aasta kohta. Tegelikult tulen Eestisse puhkusele 23. septembril, et 3. oktoobril j2lle tagasi Iirimaal olla ning end detsembrini segamini t88tada (selleks pole vaja enam eriti pingutada, ma t88tan mitu korda rohkem kui ma magan). 2005. aasta detsembrini (loe: te olete minust vabad!!! m6neks kuuks, nautige seda!)

4. Ott k2is kylas Mikuga. See oli tore. Mulle meeldis, ainult et mul polnud aega nendega j2mmida!!! :( Mulle ei meeldi t88d teha tegelikult.

5. Eile oli taasiseseisvusp2ev. Seda me teadsime yleeile ka. No ja siis otsustasime, et hommikul 2rgates laulame hymni. See l2ks meil meelest 2ra, loomulikult. Ja tuli mitu korda meelde p2eva jooksul, kuni kell 23.30 Eesti aja j2rgi laulsime hymni valgusfoori all. Mina, Anita ja Ira. Kujutasime ette, et valgusfoori post on lipumast... aga lippu ei olnud, aga noh see on k6ik kujutluse kysimus.

6. T88tasin oma synnip2eval!!! No ma pyyan tulevikus ikka selle vabaks saada. V2ga tyytu.

7. V6in olla varsti kodutu, aga yks t88kaaslane lubas enda juures elada vajadusel, nii et ma ei viitsi stressata sellep2rast. Mul on 2 s6pra veel :D

8. Seda punkti pole. Ma ei viitsi m6elda.

9. Kirjutage ja joonistage, mul on igav. :P

10. Head 88d! Oli meeldiv.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Mul on nii kahju, et mind Skype-s ei olnud. Aga üldiselt olen ma siin iga päev, ainult mu ajakava on hoopis teine mis sul tõenäoliselt. Kallistan kõvasti! Ole tubli ja pea vastu!

Kaie ütles ...

Ja ainuke aeg, kui sa Skype-s saad olla, olin ma kayakimas. Ning järgmine nädal olen sellel ajal rannas:(