24.7.05

Kui kedagi veel huvitab, ma elan...

Nii... siinkohal oleks vist 6ige vabandada k6igi nende ees, kes viitsivad mulle kirjutada ja kellele mina vastu ei kirjuta. Ma vabandan end sellega, et mu ainsad vabad p2evad on pyhap2evad ja need koosnevad uueks n2dalaks toidu ostmisest, magamisest, natukesest netist ja yhest kohustuslikust asjalikust koostisosast. T2na n2iteks k2isime Ghosttouril, mingi noh, linnaekskursioon, aga k2iakse umbes surnuaedadel ja nendes kohtades, kus pidavat kummitama.

Ahjaa, olin reedest kuni t2naseni Saksamaal, Dysseldorfis, koolitusel. P2ris kole oli kodule l2hemale lennata ja siis tagasi kaugemale. Lennujaamad on hullumeelsed. Dublini oma eriti. Palju inimesi, kes l2hevad puhkusele, hullumoodi turvat (Londonis plahvatab), ime et ei pea p2ris alasti seal k2ima. 5. augustil l2hen ka Londonisse, tagasi tulen 7. augustil. Seega kui sel ajal plahvatab, siis v6ib mures olla. Praeguste andmete kohaselt ma underground ei l2he.

Ja hoidke p8ialt, et ma suudaks v2lja m6elda viisi, kuidas ma saaks bossilt laup2eva vabaks kysida.

See ya...

Kommentaare ei ole: