5.1.05

Kui palju uut ja huvitavat...

Mul on natukene isegi häbi tunnistada, aga JAH, mulle hakaks delfi.ee meeldima... SLõhtulehe uudised on väljas enne 17t jne...

Tänase päeva põhisündmused:

Genka trampis Nexuse plaadi puruks ja andis Rossile pahh-pahh-pahh näkku. Nii võib mulle Toe Tag meeldima hakata. Legendaarne.

Keegi teadlane (mitte delfi-teadlane) on töötanud välja kalendri, kus igal aastal nädalapäevad ja kuupäevad läheksid kokku. Kogu asja juures on üks probleem, need, kes on 31. kuupäevadel sündinud, võivad oma sünnipäevad kaotada. Nojah, ma olen 30. sündinud. Minugi poolest, gregooriuse kalender ongi siin juba liiga kaua ruulinud.

Ma tean inimest, kelle vanema lapse nimi on Daavy ja noorema Bibily Cassidy (või oli seal rohkem y-keid). Sven Kivisildniku arvates võiks see mu tuttav ka oma kolmandale lapsele samasuguse nime panna. Sest: “Nüüd, kus nimevabadus võimaldas lolle kiirmenetluse korras identifitseerida, hakkame üleöö iseennast ja teisi petma. Milleks?” No muidugi!

Eksam oli nõme, ma niisama mainin.

Kommentaare ei ole: