3.1.05

Esimest korda...

1. jaanuaril kell 04.13 pesin 2005. aastal esimest korda hambaid. Ma vist ei pea märkima, et kell 12.34 samal kuupäeval ma tõusin sel aastal esimest korda ning tund aega hiljem sõin selle aasta esimest hommikusööki. Võite ära arvata, kas sellele järgnes esimene-kella-kuuene õhtusöök?

Ja kronoloogiline järjekord on sassis! Kell 00.00:05 ütlesin esimest korda "Head uut aastat!" ja kell 00:13 põgenesin esimest korda raketi eest.

Ja kui ma täna hommikul sain teada, et raadios on eetris selle aasta ESIMENE hommikusaade vms, siis tuli mul kerge oksemaik.

Tundub tore aasta tulevat... Horoskoobid soovitavad soojalt suhetest kõrvale hoida, sest ma pidavat end siduma kellegi täiesti ebasobivaga. Huvitav, kas selleks saab Robbie Williams või prints William? Lisaks sellele on mul suurem võimalus kalduda depressiivsusele, meenutamisele, kurbusele jms. Aga kõige selle juures suudan ma säilitada positiivse mõtlemise. Lausa nõnda, et ka kõik teiste tähemärkide esindajad peaksid minust eeskuju võtma! Halleluuja!

Ning esimest korda kogu oma elu jooksul ei tee ma uueks aastaks lubadusi.

You have every right to shoot me.

Carpe diem!

Kommentaare ei ole: