9.2.05

Kui sul tuju hea...

Otsin geysõpra. Tähendab... kolmapäevast reedeni on mul geysõber olemas, selleks hetkeks ta lihtsalt muundub geyks, aga muu aeg on tühi... Vääks.

Üldiselt on mul soe soovitus: käige kelgutamas, joobe non-alco õunamahla, veidi alkoholi ja siis saage umbes kell 1 kaineks ning pärast seda passige üleval kella neljani, mõnusas seltskonnas... Rääkige kõigest ja saate teada nii mõndagi huvitavat. Näiteks, et raadiomängudes on võimalik võita 5 CD-pleierit. Uskumatu, Reimo, respekt. Mul on seda siiani raske uskuda. Täna ma proovisin ka, et võidaks Kiss siidrit, aga nagu ei näkand...

Vapustav, minul said näiteks valitud välja lood, mida võiks mu matustel mängida.

Matuse- ja läbu saundträkk:
- 'Don't worry, be happy'
- Bob Marley paremad palad
- 'Gotta go' (just see eurolugu... sõnad...)
- 'Have you ever'
- 'Suvi' (kätte on jõudnud suviiiii!!!)
- 'Unelaul' (Mina ei taha veel magama jääda...)
- vahepeal veel igast lugusid, aga viimane lugu võiks olla 'Kui sul tuju hea...'

Aga üldiselt võiks järgida ka seda, et esindatud oleks erinevad keeled ja seksuaalvähemused.

Seda listi võite käsitleda mu testamendina. Ma NÕUAN neid lugusid. Tänan. Saksofon ja jazz oleks ka igati tänu väärt.

Aga üldiselt ma ei plaani veel surra. Liiga põnev on.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Aga kuhu jääb Tiiu "Nukuke"?